🔶پس از کش و قوس های فراوان، قرار است اعتبار نامه غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران روز یکشنبه پانزده تیر ۹۹ در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به رای گذاشته شود.. 🔵در ۶ ماه گذشته نام تاجگردون بیش از همه نمایندگان مجلس به گوش رسیده و خبر ساز ترین نماینده بوده است. زمانی در دی ماه […]

🔶پس از کش و قوس های فراوان، قرار است اعتبار نامه غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران روز یکشنبه پانزده تیر ۹۹ در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به رای گذاشته شود..

🔵در ۶ ماه گذشته نام تاجگردون بیش از همه نمایندگان مجلس به گوش رسیده و خبر ساز ترین نماینده بوده است. زمانی در دی ماه ۹۸ اعلام شد صلاحیت وی رد شده است که با عصبانیت و تهدید تلویحی وی همراه شد و تنها یک روز بعد اعلام شد که اشتباه شده و وی تایید صلاحیت شده است.

🔴زمانی هم آقای خانی نماینده شاهرود و ميامی که ریاست کمسیون تحقیق در مورد اعتبار نامه تاجگردون را بر عهده داشت ابتدا به جمعی از اهالی گچساران اعلام کردند که با مدارکی که دیده اند اعتبار نامه تاجگردون قطعا رد می شود ولی سپس تغییر نظر دادند و به اعتبار نامه رای مثبت دادند و اگر اصرار و اعتراضات زاکانی نبود شاید اصلا اعتبار نامه در صحن علنی مجلس به رای گذاشته نمی شد.

🔶تمامی این وقایع باعث شده تا یکشنبه روز مهمی برای نمایندگان مجلس باشد و باید دید این ماراتون نهایتا چه سرانجامی پیدا
می کند.

🔵اما یک درخواست از نمایندگان مجلس به خصوص نمایندگان استان سمنان (محل سکونت نگارنده) و به طور اخص از آقای خانی نماینده شاهرود و ميامی که ریاست مجمع نمایندگان استان را بر عهده دارند :

🔴لطفا فردا بر عهد خود با مردم مبنی بر شفافیت آرا پایبند باشید و همانند روز انتخاب رئیس مجلس، تصویر برگه های رای خود را علنی منتشر نمایید. این کار قطعا به شفافیت آرا و نظارت عمومی بر عملکرد نمایندگان مجلس کمک خواهد نمود، چه اعتبار نامه تاجگردون تایید شود و چه نشود.

https://t.me/joinchat/EepkQUJSbfZmMZdUbv-xjg