تصاویر و ویدئوهایی منتشرشده حاکی از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا در سفر استاندار سمنان به شهرستان شاهرود است.

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان فردا وبه نقل از پیام گوی سمنان،استاندار سمنان امروز به همراه 38 مدیرکل استان در قالب دومین کاروان خدمت وارد شهرستان شاهرود شد و به اتفاق خانی نماینده شاهرود و میامی در مسجد حضرت ابوالفضل العباس (ع) شاهرود ملاقات مردمی و چهره به چهره برگزار کرد.

تصاویر و ویدئو های ارسالی حکایت از حضور انبوه مردم در محیط سربسته و بدون رعایت پروتکل های بهداشتی کرونایی دارد که موجب نگرانی های شدیدی در بین کاربران شبکه های اجتماعی شده است.

این در حالی است که رئیس جمهور چهار روز پیش در جلسته ملی ستاد مقابله با ویروس کرونا گفته بود: دستگاه‌های اجرایی به برگزاری اجتماعات و مراسم‌ها مگر در موارد ضروری با رعایت اصول بهداشتی اصرار نکنند.

همچنین استاندار سمنان خود نیز سه روز پیش از آمار نگران کننده کرونا در استان سمنان خبر داده بود و خواستار رعایت دستورالعمل های بهداشتی و انجام واکسناسیون شده بود.

اکنون در آخرین رنگ بندی کرونایی چند روزی است که شهرستان شاهرود به رنگ قرمز کرونایی تبدیل شده است.

بهتر بود تدبیری اندیشیده می شد تا در زمانی دیگر و در محیطی مناسب تر و با رعایت پروتکل های بهداشتی این نشست برگزار می شد تا شهروندانی که به قصد گره گشایی از کار و مشکلات خود مجبور شده بودند در این نشست حضور پیدا کنند، به ویروس کرونا مبتلا نشوند و از سوی دیگر نیز مدیران دستگاه های اجرایی نیز از خطر ابتلا به ویروس کرونا در امان بمانند تا مردم از خدمات آن ها محروم نشوند.

  • نویسنده : آذین معصومی
  • منبع خبر : پیام گوی سمنان http://payamgooyesemnan.ir/category/social/