حبیب الله دهمرده عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در واکنش به عملکرد وزیر اقتصاد در تاکید بر دور زدن قانون کشور گفت: دور زدن قانون از سوی هیچ کس حتی رئیس دولت نیز پذیرفتنی نیست. بنده به عنوان نماینده مجلس همین الان از این موضوع با خبر شدم که آقای مرتضی بانک […]

حبیب الله دهمرده عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در واکنش به عملکرد وزیر اقتصاد در تاکید بر دور زدن قانون کشور گفت: دور زدن قانون از سوی هیچ کس حتی رئیس دولت نیز پذیرفتنی نیست. بنده به عنوان نماینده مجلس همین الان از این موضوع با خبر شدم که آقای مرتضی بانک به عنوان دبیر مناطق آزاد در حال ادامه فعالیت است، در حالی که مر قانون به کارگیری بازنشستگان را منع کرده وخلاف قانون می داند.

وی در این باره گفت: مردم و رسانه ها در مواجهه با مشاهده اعمال خلاف قانونی که توسط مسولین سر می زند هر کدام برای خود باید یک مطالبه گر باشند، به دلیل مشغله زیاد نمایندگان ممکن است آنها از مسائل بی خبر باشند لذا باید آنها را در جریان بگذارند حتی با زدن یک پیامک تا ما مانع هرگونه دور زدن قانون شویم .
وی درخصوص تذکر مجلس به کسانی که آقای بانک را به این سمت گمارده اند گفت: قطعا باید به آقای مرتضی بانک و وزیر اقتصاد تذکر جدی داده شود تا بدانند مجلس در برابر هر گونه قانون شکنی می ایستد و اجازه دور زدن قانون را به هیچ مسوولی نمی دهد چرا که وظیفه نظارتی مجلس ایجاب می کند که چنین مسائلی را رصد کند.
دهمرده عضو کمیسیون تحقیقات و آموزش مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: لشکر 80 میلیونی جمعیت ایران هریک باید نسبت به سرنوشت خود حساس باشند و اجازه ندهند بی قانونی در کشور نهادینه شود. به هر حال انتصاب آقای مرتضی بانک به هیچ وجه قابل قبول نیست و مجلس باید به این مساله به صورت جدی ورود کند.