عضو جبهه اصلاحات ایران اعلام کرد: نامه بهزاد نبوی به اعضای جبهه اصلاحات، چند روز قبل از برگزاری انتخابات در جبهه اصلاحات بوده و نمایندگان احزاب اصلاح‌طلب با درخواست وی مخالفت کردند

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان فردا وبه نقل از فارس، نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان (جبهه اصلاحات ایران) چند روز قبل برای دومین سال تشکیل خود نشستی برگزار و برای یک سال دیگر رئیس این جبهه را انتخاب کرد.

«بهزاد نبوی» از چهره‌های باسابقه اصلاح‌طلب برای دومین بار پیاپی ریاست جبهه اصلاحات را بر عهده گرفت اما در خبرها آمده بود او به دلیل شرایط جسمی و فردی از اعضای نهاد اجماع‌ساز اصلاح طلب خواسته بوده که از رای به او برای ریاست صرف نظر کنند.

احمد شریف عضو جبهه اصلاحات ایران در همین باره به ارائه توضیحات بیشتری پرداخت و گفت: نامه بهزاد نبوی به اعضای جبهه اصلاحات چند روز قبل از برگزاری انتخابات بوده و نمایندگان احزاب اصلاح طلب با درخواست بهزاد نبوی موافقت نکردند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: اعضای جبهه اصلاحات ایران با گفت‌وگو با آقای نبوی وی را مجاب کردند که برای یکسال دیگر ریاست این جبهه را بر عهده بگیرند و او هم در نهایت درخواست اصلاح‌طلبان را پذیرفت.

  • نویسنده : آذین معصومی
  • منبع خبر : فارسhttps://www.farsnews.ir/news/14001220000385/----------