معین وکیلی رئیس پویش همه با هم ایران و سردبیر پایگاه خبری ایرانیان فردا در پیامی به دبیرخانه و هیئت رئیسه و اعضای پویش از زحمات تک تک اعضا قدردانی کرد

بسم الله النور علی نور

اعضای محترم پویش همه با هم ایران خسته نباشید . روزهای سخت و طاقت فرسایی بود تلاشتان ستودنی و روحیه اتان آموزنده بود . شما عزیزان نشان دادید در تمامی زمینه ها عالی عمل کردید . تشکیل گروه های کوچک و تشکیل گروه های پی در پی در فضای مجازی ایجاد کانال ها و… همه نشان دهنده عزم شما عزیزان برای اعتلای میهن بود.

و به راستی چه اتفاقات ریز و درشتی که در این 15 روز نیافتاد و چه اتفاقاتی که باید می افتاد و نیافتاد .

اعضای محترم پویش همه با هم ایران و سایر دوستان عزیزم در فضای مجازی و حقیقی انتخابات . خدا را شکر می کنم از شناختن تمامی شما عزیزان . ما بزرگترین کار تاریخ را کردیم . ما توانستیم صدای جامعه مدنی را تا سطوح بالای اصلاحات برسانیم . ما توانستیم تنور سرد ترین انتخابات ریاست جمهوری تاریخ را شاید درجاتی اندک ولی گرمتر کنیم . ما جامعه مدنی ایران اسلامی هستیم . برای اولین بار در تاریخ مینویسیم که در خرداد ماه 1400 یک جامعه مدنی تشکیل شد . که با حمایت از تنها نامزد قابل حمایت در انتخابات توانست ادبیات خودش را به سطح بالای جناح منتقل کند .

اعضای محترم پویش همه با هم ایران

یادتان باشد. که ما جامعه مدنی سر خورده پس از گرانی ها و پس از رد صلاحیت ها از خاک بر آمدیم . پس از رد صلاحیت پزشکیان عزیز و محترم از خاک سر برآوردیم . ما جامعه مدنی اصلاح طلب و تحول خواه ایران از گوش به صدای پدرخواندگان برداشتیم و اینبار ما صدای خود را به گوش پدرخوانده ها رساندیم و چه دیر صدایمان را شنیدند .

حال که هنوز نتایج به طور رسمی اعلام نشده است. از شما خواهش میکنم دستان هم دیگر را و دامن جامعه مدنی را رها نکنید .

خسته نباشید ، جامعه مدنی را زنده کردید ، نا امید نشوید .

و من الله التوفیق و البرکات

عبدالله من المسلمین

معین وکیلی

  • نویسنده : رسول فیروزی