تحصیل بصورت مجازی وپذیرش بدون کنکور دانشجو در مقطع کارشناسی فرصتی عالی جهت تحصیل دردانشگاه قران و حدیث در سال 1400 دانشگاه قرآن و حدیث از بین علاقمندان به تحصیلات دانشگاهی در رشته‌های علوم قرآن و حدیث و گرایشهای آن ، روانشناسی ، فقه و حقوق اسلامی به شیوه آموزش الکترونیکی (مجازی) برای سال تحصیلی […]

تحصیل بصورت مجازی وپذیرش بدون کنکور دانشجو در مقطع کارشناسی
فرصتی عالی جهت تحصیل دردانشگاه قران و حدیث در سال 1400

دانشگاه قرآن و حدیث از بین علاقمندان به تحصیلات دانشگاهی در رشته‌های علوم قرآن و حدیث و گرایشهای آن ، روانشناسی ، فقه و حقوق اسلامی به شیوه آموزش الکترونیکی (مجازی) برای سال تحصیلی 1400در مقطع کارشناسی ازطریق ثبت نام براساس سوابق تحصیلی و بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد .
به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود ، دکتر محمد ابراهیمی مسئول نمایندگی دانشگاه قرآن و حدیث استان سمنان از ثبت نام دانشجو بدون کنکور در مقطع کارشناسی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث خبر داد .

وی افزود: دانشگاه قرآن و حدیث از بین خواهران و برادران علاقمند به تحصیلات دانشگاهی در رشته‌های علوم قرآن و حدیث و گرایشهای آن ، روانشناسی ، فقه و حقوق اسلامی برای ورودی مهر 1400و به شیوه آموزش الکترونیکی (مجازی) دانشجو می‌پذیرد .

وی خاطر نشان کرد: شرایط جذب دانشجو در این دوره ثبت نام براساس سوابق تحصیلی است و در پایان تحصیلات ، مدرک رسمی کارشناسی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به فارغ‌التحصیلان اعطا خواهد شد ،ارائه تسهیلات و تخفیفات مالی و اعطاء وام از دیگر ویژگیهای مناسب تحصیل در دانشگاه می باشد. تحصیل در این شیوه کاملاً به‌ صورت غیر حضوری و از طریق شبکه اینترنت است؛ لذا متقاضیان می‌توانند بدون محدودیت زمان و مکان از محتوای دروس بهره‌مند شوند .

ابراهیمی گفت : زمان ثبت نام تا مورخه چهارشنبه 20/05می باشد و متقاضیان می توانند از طریق سایت سازمان سنجش کشور نسبت به دریافت دفترچه راهنما و ثبت نام اقدام نمایند.



ابراهیمی افزود: علاقمندان جهت کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر می‌توانند به نشانی سایت مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث ( شماره تماس ۰۲۱۵۱۲۹۰ ) و یا به موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود ( شماره تماس ۰۹۱۲۶۷۳۳۱۴۲) مراجعه و یا تماس حاصل نمایند .

مسئول نمایندگی دانشگاه قرآن و حدیث در استان سمنان گفت: دانشگاه قرآن و حدیث در هراستان یک نمایندگی دارد که موسسه فرهنگی قرآن و عترت بین الحرمین شاهرود نمایندگی دانشگاه قرآن و حدیث در استان سمنان می باشد .