میرسلیم را نسل جدید از انتخابات ۱۳۹۶ میشناسد انتخاباتی که با پر رویی تمام نگاه می انداخت و می گفت “اینو چی می گی ؟؟ ” میرسلیم اما با تمام تمسخر ها البته یک برنامه جامع و مدون برای ریاست جمهوری داشت و کاملا با یک تفکر در انتخابات شرکت کرده بود اینکه نماینده یک […]

میرسلیم را نسل جدید از انتخابات ۱۳۹۶ میشناسد انتخاباتی که با پر رویی تمام نگاه می انداخت و می گفت “اینو چی می گی ؟؟ ” میرسلیم اما با تمام تمسخر ها البته یک برنامه جامع و مدون برای ریاست جمهوری داشت و کاملا با یک تفکر در انتخابات شرکت کرده بود اینکه نماینده یک حزب باشد . و یک حزب او را پشتیبانی کند . البته که موتلفه حزبی توانگر و توانمند است که تمکن مالی آن و ارتباط مناسبش با بازار زبان زد خاص و عام در جمهوری اسلامی بوده . جزو احزاب پشت پرده نظام که هیچ گاه رئیس جمهور یا رئیس مجلس فعال نداشته اما همیشه در صحنه اتفاقات نظام فعال بوده .

موتلفه در دوره قبلی انتخابات پس از مدت‌ها غیبت تصمیم به معرفی کاندیدا کرد . و رئیس شورای مرکزیشان را به عنوان کاندیدا انتخاب کرد البته که موتلفه حزب نسبتا ثروتمندی است . و ریشه های اجتماعی مناسبی دارد . اما میرسلیم کاندیدای مناسب و مقارنی نبوده است .

میرسلیم از ابتدای انقلاب در صحنه انقلاب حاضر بوده بده بستان های خودش را داشته و البته یک فدراسیون ورزشی نیز برای خودش دارد “فدراسیون ملی غریق نجات ” . میرسلیم یکی از گزینه های نخست وزیری بنی صدر در دولت اول و یکی از گزینه های نخست وزیری دولت دوم آیت الله خامنه ای هم بوده است. سرپرست نهاد ریاست جمهوری در هشت سال دولت مقام معظم رهبری ، پس از کنار رفتن خاتمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تبدیل به وزیر فرهنگ جمهوری اسلامی شد . البته میرسلیم جزو منفور ترین وزرای تاریخ ایران (نه تنها جمهوری اسلامی است ) و تازه خیلی ارفاغ کردیم که وزیر کتاب ستیز و روزنامه ستیز و مطبوعات کش دولت هاشمی رفسنجانی را منفورترین ننامیدیم . وی با ظهار نظر های جنجالی و خارج از ادب یک وزیر بسیار حاشیه ساز شده بود . و بالاخره با روی کار آمدن دولت هفتم و ریاست جمهوری سید محمد خاتمی او نیز از وزارت فرهنگ کنار رفت .

میرسلیم انتخابات ۹۶ بسیار شخصیت متفاوتی با میرسلیم دوره وزارتش بود . میرسلیم منطقی تر آرام تر کم توهین تر از گذشته داشت صحبت می کرد هر چند که در مناظره دوم خودش را در زمین ابراهیم رئیسی به آب و آتش زد ولی … میرسلیم جدیدی را شاهد بودیم .

میرسلیم و حزبش در اسفند ۹۸ بدنبال کرسی مجلس رفتند و البته بدستش هم اوردند . ولی تلاش هایشان برای بدست آوردن کرسی ریاست کاملا شکست خورد . و حتی آرایشان به تعداد انگشتان دو دست نیز نرسید .

با توجه به اینکه موتلفه به قدرت نرسیده اند . و البته موجودیت حزب به قدرت رسیدن است . پیش بینی می کنیم که موتلفه در این انتخابات هم ورود کند و حالا چه کسی بهتر از “آقا میرسلیم” که هر چقدر هم خودش را کنترل کند بالاخره در فضای مجازی علیه خود فضای مجازی توییت می زند . و خودش را رسوا می کند .