معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه فضیلت‌های مردم ایران، آنان را به مرتبه‌ای رسانده که قابلیت دریافت نصرت و امدادهای الهی را داشته باشند، گفت: در روز ۹ دی سال ۸۸ بود که مردم با یاری خداوند، یکی از پیچیده‌ترین و خطرناک‌ترین فتنه‌های دشمن را خنثی کردند.

سمنان ( ایرانیان فردا ) – معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه فضیلت‌های مردم ایران، آنان را به مرتبه‌ای رسانده که قابلیت دریافت نصرت و امدادهای الهی را داشته باشند، گفت: در روز ۹ دی سال ۸۸ بود که مردم با یاری خداوند، یکی از پیچیده‌ترین و خطرناک‌ترین فتنه‌های دشمن را خنثی کردند.
سردار سرتیپ یدالله جوانی، در مراسم ۹ دی استان سمنان که با مشارکت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و به میزبانی مجتمع فرهنگی حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یوم الله ۹دی، خاطرنشان کرد: فتنه ۸۸ ، توطئه آمریکایی و صهیونیستی است؛ لذا دشمنان می‌خواستند در بستر انتخابات، مردم را نسبت به نظام بدبین کنند اما هشت ماه گذشت و محاسبه غلط و اشتباه دشمنان ما و طراحان کودتای مخملی در ایران، آشکار شد.
وی با بیان اینکه ۹ دی سبب شد تا مردم هوشمند و بصیر و همچنین دشمن شناس، با یک بیانیه چند خطی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در سراسر کشور ده‌ها میلیون نفر به صحنه بیایند، بیان کرد: ملت ما با این حضور توطئه‌ای را خنثی کردند که راهی برای خنثی کردن آن جز خلق چنین حماسه‌ای نبود.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با عنوان این مطلب که دشمن همواره پیوند بین مردم و ولی‌فقیه را نشانه گرفته است و سعی دارد بین مردم و ولی فقیه فاصله ایجاد کند زیرا به خوبی می‌داند تا زمانی که مردم پشتیبان ولی فقیه باشند، آسیبی به کشور نمی‌رسد، افزود: یکی از پرچم داران بصیرت، سردار قاسم سلیمانی بود که ۴۲ سال مجاهدت آمیخته با بصیرت کرد.
سردار جوانی ادامه داد: بصیرت او در شناخت صحیح جبهه حق و باطل، شناخت دشمن و دوست و شناخت راه ولایت بود و خوب می دانست کسی که لباس مجاهدت را از تن بیرون آورد، باید لباس ذلت به تن کند و اگر امروز ملت ایران سرافراز است و به دشمنان نه می‌گوید، حاصل مجاهدت‌های این چنینی است؛ در حالی که امروز عده‌ای آگاهانه و ناآگاهانه به بهانه دفاع از اسلام علیه مقام معظم رهبری سخن می‌گویند، سخن سردار شهید قاسم سلیمانی را به یاد بیاورند که گفت تنها راه دفاع از اسلام و عاقبت بخیری ملت، پشتیبانی از ولی فقیه است.
وی ضمن بیان اینکه باید با الگوگیری از سردارسلیمانی، حوادث گذشته تا امروز را تحلیل و به جوانان انتقال دهیم، اضافه کرد: یکی از روزهایی که نصرت الهی ملت ما را یاری کرد و از بزرگترین و پیچیده‌ترین و خطرناک‌ترین فتنه‌ها عبور داد، ۹ دی بود و از همین رو است که بر آن، نام یوم الله قرار داده است.