استاندار سمنان گفت: به منظور دستیابی به اهداف اقتصادی تعیین شده و موفقیت در اجرای مطلوب طرح درج قیمت تولید کالا در استان سمنان، اقدامات حمایتی در این خصوص در دستور کار است.

به گزارش پایگاه خبری ایرانیان فردا و به نقل ازایسنا،سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان روز سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان؛ گفت: طرح درج قیمت تولید کالا بر روی محصولات، دارای نکات مثبت و پتانسیل بالایی است.
وی افزود: هدف اجرای این طرح در سطح کشور، حمایت از مصرف کننده و تولیدکنندگان است و ما ‌مکلف به حمایت از تولیدکنندگان هستیم.
هاشمی ادامه داد: از ابتدای حضور در استان اعلام کردیم اجازه نخواهیم داد هیچ واحد تولیدی تعطیل شود و امروز با اقدامات کارگروه اقدام، ستاد احیای واحدهای راکد و همراهی بخش خصوصی، ۳۱ واحد راکد به چرخه تولید بازگشتند.
وی تاکید کرد: طرح درج قیمت تولید کالا اقدام بسیار خوبی است، هر طرحی طبیعتا در ابتدای اجرا با ایراداتی همراه است که این موارد جزئی نیز با همراهی و همکاری تولیدکنندگان و مردم برطرف خواهد شد.
استاندار سمنان خاطرنشان کرد: ما در جهت ثبات اقتصادی در کشور گام برمی داریم که به همین واسطه نیز در حال حاضر شاهد ثبات نسبی در سطح بازار هستیم.
این مقام ارشد اجرایی با تجلیل از همراهی تولیدکنندگان، مصرف کنندگان، بازاریان و اصناف استان بر ضرورت نظارت حداکثری بر بازارهای استان تاکید کرد.

  • نویسنده : آذین معصومی
  • منبع خبر : ایسناhttps://www.isna.ir/