دکتر کدخدایی در گفت‌وگوی تلویزیونی: شورای نگهبان صحت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تایید کرد سخنگوی شورای نگهبان گفت: اعضای محترم شورای نگهبان صحت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را مورد تایید قرار دادند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، دکتر کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان ظهر امروز (چهارشنبه 2 تیر 1400) در گفت‌وگوی تلویزیونی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه نظر قطعی شورای نگهبان درباره صحت انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری چه زمانی اعلام می‌شود؟ گفت: گزارش وزیر محترم کشور را دیروز دریافت کردیم و نسبت به نتایج نهایی موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت و همکاران ما در ستاد نظارت بر انتخابات گزارشات واصله را مورد بررسی قرار دادند.


دکتر کدخدایی در گفت‌وگوی تلویزیونی:
شورای نگهبان صحت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تایید کرد
سخنگوی شورای نگهبان گفت: اعضای محترم شورای نگهبان صحت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را مورد تایید قرار دادند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، دکتر کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان ظهر امروز (چهارشنبه 2 تیر 1400) در گفت‌وگوی تلویزیونی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه نظر قطعی شورای نگهبان درباره صحت انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری چه زمانی اعلام می‌شود؟ گفت: گزارش وزیر محترم کشور را دیروز دریافت کردیم و نسبت به نتایج نهایی موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت و همکاران ما در ستاد نظارت بر انتخابات گزارشات واصله را مورد بررسی قرار دادند.

وی ادامه داد: بحث صحت انتخابات امروز صبح در جلسه شورای نگهبان پس از استماع گزارش معاونت محترم اجرایی و امور انتخابات مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نهایتا اعضای محترم شورای نگهبان با توجه به نتایج اعلامی و با عنایت به اینکه گزارش موثری که بر سرنوشت انتخابات تاثیرگذار باشد، دریافت نکرده بودیم، به استناد ماده 78 قانون انتخابات و تبصره 8 ماده 31 قانون انتخابات ریاست جمهوری، اعضای محترم شورای نگهبان صحت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را مورد تایید قرار دادند.

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه جا دارد از مردم شریف که پای صندوق رای آمدند تشکر کنم، افزود: از وزارت کشور، دستگاه‌های انتظامی، عوامل اجرایی و نظارتی و همه دستگاه‌هایی که در این انتخابات شورای نگهبان را همراهی کردند تشکر می‌کنم. شایان ذکر است غلامرضا جعفری مدیرمسئول پایگاه خبری ایرانیان فردا و ماهنامه کومش امروز و دبیر اول پویش همه باهم ایران در جمع تحریریه و با بیان تبریک به آقای رییسی گفت : ضمن آرزوی توفیق برای همه کاندیداهای ریاست جمهوری چه آنان که احراز صلاحیت گردیدند چه عزیزان دیگری که در عرصه های دیگر خدمت حضور داشته و دارند و چه آنها که در انتخابات احزاز شدند و در رقابتها مانند یا انصراف دادند برای نامزد راهیافته آقای سید ابراهیم رئیسی آرزوی کامیابی نموده و نیز برای راهیافتگان میان دوره ای مجالس خبرگان و شورای اسلامی و نیز اعضای راهیافته اصلی و علی البدل شوراهای شهری و روستایی و عشایری درسراسر کشور آرزوی توفیق برای میهن آرزوی توسعه و سازندگی وامنیت و استقلال برای ملت آرزوی عزت و عدالت و رفاه و کرامت و آزادی و آزادگی در پناه جمهوری اسلامی ایران و برمبنای قانون اساسی و بر طبق منویات مقام معظم ولایت فقیه حضرت آیت الله امام خامنه ای از درگاه خداوند مسالت دارم

  • نویسنده : ایرانیان فردا بازنشر از شورای نگهبان و صدا و سیما
  • منبع خبر : پایگاه خبری شورای نگهبان قانون اساسی