زهرا شجاعی برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور میرود به گزارش ایرانیان فردا این اقدام از سوی کمپین خانم رئیس جمهور و در جهت تفسیر موسع ،برابری خواه و تبعیض ستیز واژه رجل سیاسی میباشد .

به گزارش منابع ایرانیان فردا به نقل از روابط عمومی کمپین خانم رییس جمهور ؛ خانم دکتر شجاعی در جهت تفسیر اصل ۱۵۵ قانون اساسی در باب رجل سیاسی ؛ رئیس مرکز مشارکت امور زنان در دولت خاتمی بیان کرد: فردا برای ثبت نام ریاست جمهوری در وزارت کشور حاضر خواهم شد وهدف ما نه تبلیغ برای شخص خاصی بلکه صرفا در خواست تفسیر صریح و عملی از واژه رجل سیاسی مطابق اصل ۱۱۵ قانون اساسی است .
دبیر کل مجمع زنان اصلاح طلب با اشاره به اینکه برای اولین بار احزاب سیاسی به تفسیر عملی از واژه رجال پرداختند و با حمایت از زنان و در خواست برنامه از آنان گام مثبتی در جهت نهادینه کردن این امر برداشتد.

وی در ادامه افزود:از امروز حضور کاندیداها در کارزار انتخابات با حضور گزینه های مطرح سیاسی جدی تر شده است و زمان مناسبی است که زنان حضور خود را جهت کاندیداتوری ریاست جمهوری در بوته آزمایش شورای نگهبان قرار دهند.

زهرا شجاعی در ادامه تصریح کرد:ما جز اولین دولت زنانی بودیم که سد مردانه دولت را شکستیم و با حضور در کابینه دولت اصلاحات یک گام در جهت ارتقاء مشارکت سیاسی زنان برداشته شد .
زهرا شجاعی فردا ساعت ۴ بعداز ظهر برای ثبت نام به وزارت کشور خواهد رفت

  • نویسنده : کمپین خانم رئیس جمهور
  • منبع خبر : اختصاصی ایرانیان فردا