جمعی از مردم امروز پنج‌شنبه با حضور بر مزار حدیث نجفی، در بهشت سکینه کرج شعارهای تندی سر می‌دهند. یک خبرگزاری درباره وضعیت کرج نوشته است که "در جریان درگیری بین نیروی انتظامی و اغتشاشگران ۳ نفر از نیرو‌های انتظامی به شدت مجروح شده اند و به دلیل ترافیک سنگین، هلی کوپتر هلال احمر برای انتقال مصدومان به محل اعزام شده اند.

به گزارش ایرانیان فردا نقل از آفتاب نیوز، گفته شده که امروز مراسم چهلمین حدیث نجفی از جانباختگان حوادث اخیر در کشور است.

مراسم چهلم جواد حیدری نیز با حضور جمعی از مردم در قزوین برگزار شد.

در آمل نیز تجمعاتی برگزار شده است.

جمعی از مردم امروز پنج‌شنبه با حضور بر مزار حدیث نجفی، در بهشت سکینه کرج شعارهای تندی سر می‌دهند.

تصاویری نیز از درگیری بین معترضان و نیروهای امنیتی منتشر شده است.

برخی نیز مدعی مسدودشدن برخی جاده ها و پرواز بالگرد در محدود این تجمعات و پرتاب گاز اشک آور شده اند. صدای تیراندازی نیز شنیده شده است.

تصاویری نیز از آتش زدن کیوسک پلیس و یک ون منتشر شده است. همچنین تصاویری از مجروح شدن برخی شهروندان از جمله یک روحانی منتشر شده و برخی هم گفته اند که عده ای از ماموران پلیس در این ناآرامی زخمی شده اند.

خبرگزاری تسنیم، نزدیک به سپاه نیز در گزارش خود از وضعیت کرج نوشته  است که “در جریان درگیری بین نیروی انتظامی و اغتشاشگران ۳ نفر از نیرو‌های انتظامی به شدت مجروح شده اند و به دلیل ترافیک سنگین، هلی کوپتر هلال احمر برای انتقال مصدومان به محل اعزام شده اند.

این خبرگزاری همچنین با اشاره به درگیری‌ها و زخمی شدن یک روحانی در ناآرامی‌های کرج، نوشته است که “جنگ خیابانی در منطقه راه انداخته‌اند.”

شهادت یک بسیجی/ حال دو مامور نیروی انتظامی وخیم است

تسنیم همچنین از شهادت یک بسیجی در کرج خبر داد و نوشت: نام بسیجی شهید «روح الله عجمی» است که با ضربات چاقو از ناحیه کمر به شهادت رسیده است. همچنین ۵ مامور نیروی انتظامی هم مجروح شدند که حال دو نفر وخیم است.

روایت فارس

خبرگزاری فارس نیز نوشته است: از حوالی ظهر امروز در محدوده کمال‌شهر ترافیک سنگینی در هر دو خط اتوبان کرج-قزوین شکل گرفته است.

بررسی‌های خبرنگار فارس نشان می‌دهد جمعی از اغتشاشگران در محدوده بهشت سکینه تلاش کردند تا مسیر تردد ماشین‌ها را مسدود کنند. اغتشاشگران ابتدا از ماشین‌ها می‌خواهند تا متوقف شوند و در صورت‌عدم توقف با سنگ به سمت آن خودرو حمله می‌کنند. این اقدام باعث ایجاد ترافیک سنگین در هر دو خط اتوبان شده است. بررسی‌های فارس نشان می‌دهد در جریان درگیری بین نیروهای انتظامی و اغتشاشگران ۳ نفر از نیروهای انتظامی به شدت مجروح شده‌اند و به دلیل ترافیک سنگین هلی‌کوپتر هلال‌احمر برای انتقال این مصدومان به محل اعزام شده‌اند.

همزمان شدن شلیک گاز اشک‌آور توسط نیروهای امنیتی و پرواز هلی‌کوپترها باعث شده تا رسانه‌های ضد انقلاب با سوءاستفاده و ساختن روایتی دروغ اعلام کنند هلی‌کوپترهای غیرنظامی درحال شلیک هستند! در جریان این اغتشاشات یک کیوسک پلیس در میدان حصارک و یک دستگاه ون در بلوار گلدشت به خوارزمی توسط اغتشاشگران به آتش کشیده شده است.

ایرنا نیز نوشته است: امروز در کرج تعدادی از افراد آموزش دیده و مسلح در حملاتی که به نظر می رسد سازمان یافته و از پیش طراحی شده باشد، یک روحانی و نیروی انتظامی را هدف حملات خشونت آمیز و تروریستی قرار دادند.

همچنین تصاویری از شلیک گاز اشک آور و مجروح شدن برخی شهروندان منتشر شده است.

  • نویسنده : سارااستوارحصاری
  • منبع خبر : آفتاب نیوز