💐💐 پیام تبریک جبههٔ‌ اصلاحات ایران به مناسبت نوروز ۱۴۰۱ 🔹 نوروز و سال نو را به همهٔ هم‌وطنانمان و کسانی که در میان همسایگان و کشورهای دیگر نوروز دلپذیر را جشن می‌گیرند شادباش می‌گوییم. 🔹 امیدواریم سال نو و سدهٔ جدید شمسی برای همهٔ ایرانیان، هم‌نوعان‌مان و باشندگان زمین سال و قرن بهتری باشد. […]

💐💐 پیام تبریک جبههٔ‌ اصلاحات ایران به مناسبت نوروز ۱۴۰۱

🔹 نوروز و سال نو را به همهٔ هم‌وطنانمان و کسانی که در میان همسایگان و کشورهای دیگر نوروز دلپذیر را جشن می‌گیرند شادباش می‌گوییم.

🔹 امیدواریم سال نو و سدهٔ جدید شمسی برای همهٔ ایرانیان، هم‌نوعان‌مان و باشندگان زمین سال و قرن بهتری باشد.

🔹 قرن چهاردهم شمسی با همهٔ فرازها و فرودها، دستاوردها و ناکامی‌ها، بیم‌ها و امیدها، انقلاب‌ها و کودتاها،‌ جنبش‌ها و سرکوب‌ها، و پیشرفت‌ها و واپس‌ماندگی‌ها گذشت و امید که در آغاز قرن جدید دستمایهٔ تحلیل و درس‌آموزی بیشتری شود.

🔹 امیدواریم سال جدید سال رفع تحریم‌های ظالمانه علیه ایران و گشایش اقتصادی و کاهش فشار معیشتی بر ایرانیان شود.

🔹 امیدواریم سال نو سال رفع حصرها و حبس‌های غیرعادلانه و دمیدن نسیم امید اجتماعی شود.

🔹 امیدواریم که در قرن نو ایرانیان بتوانند سامان اجتماعی و سیاسی و اقتصادی را به شیوه‌های مسالمت‌آمیز چنان بهبود ببخشند که ایران برای همهٔ‌ ایرانیان، به ویژه کم‌برخوردارترین‌شان، محل زندگی بهتری باشد و همهٔ ایرانیان، با همهٔ‌ تنوع و تکثرشان، حقوق و آزادی‌های سیاسی‌شان صیانت و ضروریات زندگی کرامتمندانه‌شان تامین شود.

🔹 امیدواریم که با تلاش جمعی بیشتر ایرانیان و افزایش قدرت جامعه و ظرفیت حکمرانی،‌ در سال و قرن نو توسعهٔ‌ فراگیر، پایدار، متوازن، عادلانه و دانش‌بنیان در ایران با شتاب بیشتر و وقفه‌ها و عقب‌گردهای کمتر بسط بیابد.

🔹 امید که سدهٔ نو قرن تحکیم صلح،‌ آزادی، عدالت، دموکراسی، رفاه و امنیت در همهٔ‌ جهان شود و انواع تبعیض‌ها و نابرابری‌ها به قدر ممکن کاهش بیابد.

🔹 امیدواریم که به برکت و زیبایی نوروز و بهار طبیعت، گرمی و شادی و فرزانگی و مهر و آبادی و آزادی در ایران فزونی گیرد و در پناه خدای مهربان سال زیباتر و پرگشایشی پیش روی هم‌وطنانمان باشد.

🔹 امیدواریم ما اعضای جبههٔ‌ اصلاحات ایران هم توفیق بیابیم در سال نو با کمک تعداد بیشتری از مصلحان کشور برای اصلاحات در اصلاحات و توانمندسازی و نوسازی تشکیلات و گفتمان‌مان و کسب اعتماد هم‌وطنانمان، به ویژه در نسل‌های جدید، گام‌های موثری برداریم.

با مهر و شادباش 💐

جبههٔ‌ اصلاحات ایران

۱ فروردین ۱۴۰۱

🔹 کانال رسمی جبههٔ اصلاحات ایران:
@jebheheslahat

  • منبع خبر : کانال رسمی جبهه اصلاحات