خانه میرزا پس از مرمت عمرانی و بازآفرینی محتوایی امروز (سه‌شنبه ۲۱ بهمن) در مراسمی با حضور فرماندار شهرستان رشت، شهردار رشت، اعضای شورای شهر، جمعی از محققان و پژوهشگران گیلان و مدیران شهرداری با صرف اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال گشایش یافت. فرماندار شهرستان رشت در این مراسم با گرامیداشت ایام دهه مبارک […]

خانه میرزا پس از مرمت عمرانی و بازآفرینی محتوایی امروز (سه‌شنبه ۲۱ بهمن) در مراسمی با حضور فرماندار شهرستان رشت، شهردار رشت، اعضای شورای شهر، جمعی از محققان و پژوهشگران گیلان و مدیران شهرداری با صرف اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال گشایش یافت.

فرماندار شهرستان رشت در این مراسم با گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر مهیا ساختن امکانات فرهنگی، رفاهی و ورزشی را از نیازهای اساسی یک شهر دانست و عنوان کرد: جا دارد از زحماتی که شهردار پرتلاش و زحمتکش رشت و اعضای شورای شهر در این زمینه انجام دادند تشکر و قدردانی کنم.

علی فتح‌اللهی اضافه کرد: یقینا برای توسعه هر مجموعه، شهر، استان و کشوری باید توسعه همه جانبه را مدنظر قرار داد از طرفی در داخل شهرها عملکرد تمام مسئولان شهر زیر ذره‌بین مردم قرار دارد و ارزیابی می‌شود بنابراین مجموعه اقدامات مدیریت شهری اهمیت بسیار زیادی دارد.

وی یکی از ارکان مهم توسعه هر شهر و جامعه‌ای را نگاه فرهنگی و فراهم آوردن زیرساخت‌های فرهنگی در آن اعلام کرد و گفت: باید ساختار یک شهر را به صورت همه جانبه توسعه بدهیم و در این میان به مسائل حوزه فرهنگی و صیانت از داشته‌های قدیمی نیز توجه ویژه داشته باشیم.