اولین جلسه دبیران شعب استانی حزب همبستگی دانش آموختگان ایران در سال جاری با حضور دکتر شریف ، دبیرکل حزب برگزار شد.اولین جلسه دبیران شعب استانی حزب همبستگی دانش آموختگان ایرانبه گزارش هداپرس، در این جلسه که عصر روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت بصورت مجازی تشکیل گردید ابتدا امید شریفی جانشین کمیته امور شعب حزب هدا […]

اولین جلسه دبیران شعب استانی حزب همبستگی دانش آموختگان ایران در سال جاری با حضور دکتر شریف ، دبیرکل حزب برگزار شد.
اولین جلسه دبیران شعب استانی حزب همبستگی دانش آموختگان ایران
به گزارش هداپرس، در این جلسه که عصر روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت بصورت مجازی تشکیل گردید ابتدا امید شریفی جانشین کمیته امور شعب حزب هدا به بیان خلاصه ای از برنامه های حزب برای سال جاری پرداخت و گفت: در تلاش هستیم تا با کمک دبیران محترم استانی ضمن تقویت ساختار تشکیلاتی مجموعه، برنامه های حزب را به نحو مطلوبی اجرایی کنیم. یکی از مواردی که برای حزب مهم است ، پرداختن به مطالبات منطقه ای توسط اعضای محترم در استانهاست.

در ادامه این جلسه دبیران استانی به بیان نقطه نظرها و دیدگاههای خود پرداخته گزارشی از فعالیتهای خود را ارائه کردند.

دکتر شریف دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان(هدا) ضمن ارائه گزارشی از جلسات جبهه اصلاحات گفت:

در جبهه اصلاحات یک انسجام نسبی ایجاد شده و مصمم هستیم علیرغم تمام سختی ها به فعالیت خود ادامه دهیم.

وی افزود: فضای سیاسی شاید در استانها با انسداد بیشتری به نسبت تهران یا کلانشهرها مواجه باشد اما بر این باوریم که برای یک حزب سیاسی فرصتها هیچوقت تمام شدنی نیست.

دکتر شریف با تاکید بر فعالیت آموزشی حزب گفتند برنامه آموزشی حزب در سال جاری بزودی آغاز و کلاسهای آن بصورت حضوری و مجازی تشکیل خواهد شد

در ادامه دکتر علی شفائی معاون اجرایی حزب هدا نیز ضمن تشکر از تلاشهای اعضاء حزب در استانها گفت: ما بعنوان یک تشکل سیاسی الزاماتی داریم و برای مواجهه با مسائل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی باید انسجام تئوریک و تشکیلاتی داشته و با هدف و برنامه محور حرکت کنیم.

در اين جلسه كه با استقبال خوبي از طرف دبيران شعب استاني حزب مواجه گرديد حاضران ديدگاه هاي خود را در خصوص شرايط حاكم بر فضاي سياسي كشور، لزوم ايجاد تحرك بيشتر در مركزيت حزب و جبهه اصلاحات ايران و همچنين وضعيت حاكم بر عرصه سياسي استان محل فعاليت خويش بيان نمودند.

مقرر شد جلسات دبيران استاني در فواصل مشخص و با دستور جلسات معين برگزار و موارد مطرح شده در قالب صورتجلسات به دبيركل حزب جهت طرح در شوراي مركزي ارائه شود.
برچسب ها:جلسه دبیران شعب استانی حزب هداحزب همبستگی دانش آموختگان ایران. https://hodapress.ir/the-first-meeting-of-the-secretaries-of-the-provincial-branches-of-the-iranian-alumni-solidarity-party/

  • نویسنده : هداپرس
  • منبع خبر : هدا پرس