سمنان ( ایرانیان فردا ) - رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود از افتتاح اولین زمین چمن مصنوعی استاندارد برای دانشجویان دختر دانشگاه فنی و حرفه ای در دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود خبر داد و گفت: راه و منش و بزرگی‌ شهدا در یاد و خاطره‌ ها همیشه ساری و جاری است و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون آن اسوه‌های ایثار و مقاومت است.

ماندگارزاد، در آیین افتتاح و بهره برداری یادمان شهید گمنام دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود به همراه چندین پروژه ورزشی در دانشکده های فنی و حرفه ای پسران سمنان و دختران شاهرود همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، ضمن عرض تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: پاسداشت و گرامیداشت شهدا و این الگوهای معرفت، ایمان و سعادت، کمترین رسالت ما در برابر آن حماسه سازان است؛ چنانکه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز می‌فرمایند «وظیفه قدردانی از ایثارگران به ویژه شهیدان، فریضه‌ای عینی، تعیینی و همیشگی است».
وی افزود: دهه مبارک فجر، دهه احیای ارزش‌ها، یادآور حماسه و ایثار ملت مؤمن و انقلابی ایران و روز تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است. امروز ما برای حرکت در مسیر شهدا به این گرامیداشت ها نیاز داریم و برای توسعه و پیشرفت بیش از هر زمان دیگری نیازمند تمسک به سیره شهیدان والامقام هستیم و نباید یاد شهدا مختص زمان خاصی باشد و موظف به استمرار گرامیداشت یاد شهیدان هستیم.
رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود، با بیان اینکه هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای ارتقاء مهارت به منظور کمک به اقتصاد کشور است، تاکید کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای به عنوان یک دانشگاه ماموریت گرا فعالیت می‌کند و همین عامل باعث شده است تا رابطه تنگاتنگی با بازار کار و تولید داشته باشد.
ماندگارزاد، از افتتاح زمین چمن مصنوعی این دانشکده به مساحت هزار و 360 مربع و با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و پانصد میلیون ریال و همچنین سالن بدنسازی این دانشکده با مساحتی بالغ بر150 متر مربع و با اعتبار یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال خبر داد و گفت: در این سالن بدنسازی از جدیدترین دستگاه های بدنسازی و ورزشی استفاده شده است.
وی افزود: یادمان شهید گمنام دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود به مساحت 50 متر مربع و اعتبار دو میلیارد و پانصد میلیون ریال افتتاح گردید.

  • نویسنده : فاطمه زهرا تجلی