منابع ایرانیان فردا فاش کردند ، به زودی جمعی از کنشگران سیاسی اصلاح طلب از دکتر پزشکیان برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری حمایت می کنند .

منابع اختصاصی ایرانیان فردا به ما اطلاع داده اند که در راستای حضور در انتخابات و غافلگیر نشدن از رد صلاحیت های ممکنه شورای نگهبان جمعی از جوانان کنشگر سیاسی اصلاح طلب تصمیم به حمایت از دکتر مسعود پزشکیان نماینده مجلس یازدهم و نایب رئیس مجلس دهم را دارند .

مسعود پزشکیان نماینده مردم شریف تبریز آذرشهر و اسکو متولد 1333 در شهر مهاباد در استان آذربایجان غربی است . وی پزشک جراح فوق تخصص قلب نیز می باشد ولی از ابتدا بیش از اینکه در پزشکی فعال باشد در سیاست فعال بوده، دکتر پزشکیان علی رغم آنکه میتوانسته درآمدهای آنچنانی از جراحی داشته باشد اما سالیان سال به عنوان نماینده مجلس به مردم استان آذربایجان شرقی خدمت کرده است .

از نکات جالب در مورد مسعود پزشکیان محبوبیت میان اقلیت های قومی است . آذری های آذربایجان شرقی به شدت به او را ستایش می کنند. وی که متولد مهاباد است با کردها بزرگ شده و رابطه بسیار مناسبی با کردها دارد . باقی اقلیت های قومی نیز هر بار به مشکلات مختلف بر خورد کردند به خصوص در زمان نیابت مجلس به دکتر پزشکیان مراجعه می کردند .

دکتر پزشکیان در زمان وزارت

دکتر مسعود پزشکیان شاید کمتر در خاطر ها باشد ولی وزیر بهداشت دور دوم دولت خاتمی است . در دولت هشتم و زمانی که فشارهای مجلس حداد عادل برای تفکیک جنسیتی دانشگاه های علوم پزشکی زیاد شده بود به شدت در مقابل این قضیه ایستاد و ایستادگی وی به عنوان وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی باعث این شد که نه تنها دانشگاه های علوم پزشکی که سایر دانشگاه ها نیز از گزند تصمیمات سلیقه ای یکی از بدترین مجلس ها تاریخ جمهوری اسلامی بدور باشند .