آیین رونمایی مجموعه کتابهای شاهکار مدیریت اثر دکتر مهرداد بهرامی روز یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ در پژوهشگاه غدیر اهواز برگزار گردید. دکتر مهرداد بهرامی در بخشی از سخنان خود عنوان کرد: آهنگ رشد و تکامل دانش مدیریت کندی نمی‌گیرد، برای هم آوردی در دنیای امروز همگامی، همنوایی و هم آوایی با این آهنگ ضرورت دارد.عوامل […]

آیین رونمایی مجموعه کتابهای شاهکار مدیریت اثر دکتر مهرداد بهرامی روز یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ در پژوهشگاه غدیر اهواز برگزار گردید.

دکتر مهرداد بهرامی در بخشی از سخنان خود عنوان کرد: آهنگ رشد و تکامل دانش مدیریت کندی نمی‌گیرد، برای هم آوردی در دنیای امروز همگامی، همنوایی و هم آوایی با این آهنگ ضرورت دارد.عوامل رشد و تکامل گوناگون و متنوع هستند و یکی از مهم ترین آن ها آشنایی با این دانش، هنر و حرفه است.

مدیر پژوهشکده شاهکار مدیریت با اشاره به اینکه سری کتاب های شاهکار مدیریت با آگاهی از این موضوع در پی هدف نشر دانش حرفه ای و علمی نگاشته شده اند، افزود: این کتابها جهت استفاده مدیران برای چند برابر کردن توانایی مدیریتی در سازمان ها خواهد بود.

عناوین کتابهایی که در این مراسم رونمایی شدند عبارتند از:
1- تکنیک های طلایی مدیریت
2- پرسشکده مدیریت
3-مدیریت شغلی که دوستش دارم
4- شعاع مدیریت
5- میم مثل مدیریت

استاد بهرامی افزودند: این کتاب ها قابل استفاده برای اساتید، دانشجویان، فارغ التحصیلان و همه علاقه مندان به شغل و دانش مدیریت و همچنین کلیه مدیران دستگاه ها، سازمان ها، ادارات، شرکت های دولتی و غیر دولتی می‌باشند.

در پایان این آیین که در هفته پژوهش و در محل پژوهشکده غدیر اهواز با حضور اساتید دانشگاه، پژوهشگران، فرهنگیان، مدیرکل آموزش و پرورش و مسئولین آموزشی و پژوهشی استان خوزستان برگزار گردید، از دکتر مهرداد بهرامی نویسنده سری کتاب های شاهکار مدیریت به عنوان مولف برتر تجلیل شد.